بلاگ

جدیدترین مطالب را در بلاگ پینگو دنبال کنید.
راهنمای انتخاب نام دامنه
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
زمان تقریبی مطالعه: ۸ دقیقه
یکی از بزرگترین و مهم‌ترین سوالاتی که می‌تونه در محبوبیت و کسب درآمد یک وب سایت موثر باشه، انتخاب نام دامنه است که شاید در ابتدای هر پروژه‌ای کمی عجولانه در موردش تصمیم‌گیری بشه. در این مطلب به ۸ نکته در مورد اصول انتخاب نام دامنه اشاره شده است.
دامنه چیست؟
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
زمان تقریبی مطالعه: ۷ دقیقه
همیشه یکی از چالش‌های مهم برای شروع یک کسب و کار جدید، انتخاب دامنه‌ی سایت است. به همین علت، در این مطلب سعی کردیم شما رو با مفهوم دامنه یا همون Domain بیشتر آشنا کنیم. پس لطفا با ما همراه باشید.
مراحل راه اندازی سایت به زبان ساده
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰
زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
اگر در مورد راه‌اندازی سایت با حجم زیادی از سوالات مواجه هستید و نمی‌دونید از کجا باید شروع کنید، این مطلب رو حتما دنبال کنید. راه‌اندازی سایت، اصلاً کار پیچیده‌ای نیست! فقط کافیه یه نقشه راه از مسیری که میخواید طی کنید توی ذهنتون داشته باشید.
وب سایت یا اینستاگرام؛ مساله این است!
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰
زمان تقریبی مطالعه: ۱۲ دقیقه
در جواب این سوال باید گفت هم اینستاگرام و هم سایت، ابزارهای درآمدی فوق‌العاده‌ای در بستر اینترنت هستند که هرکدوم مزایا و معایب خاص خودشون رو دارند. داخل این مطلب، سعی کردیم این دو ابزار رو باهم مقایسه کنیم تا شما راحت‌تر بتونید تصمیم بگیرید که برای کسب و کارتون از کدوم ابزار استفاده کنید.
۸ دلیل برای اینکه چرا باید وب سایت داشته باشیم؟
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰
زمان تقریبی مطالعه: ۱۱ دقیقه
اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و همچنان از خودتون می‌پرسید که فایده‌ی داشتن وب‌سایت چیه، داخل این مطلب می‌تونید با یک سری از مزایای داشتن وب‌سایت بیشتر آشنا شید و با نگاه بازتر تصمیم بگیرید که آیا نیاز به سایت برای کسب و کار خودتون دارید یا خیر.
ویراستار متن، ابزاری آنلاین برای اصلاح متون فارسی
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
آیا شما هم در هنگام تایپ متون فارسی با مشکل مواجه می‌شوید؟ آیا مدام تردید دارید در اینکه "می شود" بنویسیم یا "می‌شود"؟ "کتاب‌ها" بهتر است یا "کتابها"؟ اگر همیشه شک دارید که بچسبانید، فاصله بگذارید و یا نیم‌فاصله، اگر و اگر و اگر... به کمک ویراستار پینگو مشکلات ویراستاری خود را حل کنید و در زمان صرفه‌جویی نمایید.
loading